Shopping i London

Vi har gjort allt från att åka London eye till att handla på Victoria´s Secret. Tänkte visa er lite shopping nu! Blir ett inlägg till sen från allt vi gjort... 
 
 
 
Allt jag köpte
 
 Underbara Victoria´s Sectret! Ångrar nu i efterhand att jag inte köpte mer eftersom jag såg när jag kom hem att jag hade 2000 kronor kvar!!!! Köpte dock en till parfym som inte är emd på bild men den var till min syster.
 
 
 
 
CP SNYGGA plånböcker! Hur bra som helst, får plats med hur mycket som helst inuti. 
 
Köpte en jättekul kaffegrej att ta med sig!
 Underbara starbucks ♥ Där drack vi mycket gott och iprincip varje dag så var ju bara tvungen att köpa ett linne. Alla älskar starbucks, så är det bara!
 
 
 
När vi kom från Victoria´s Secret på New Bond Street och var hur lyckliga som helst för våra inköp blev vi inlurade i en jätteexklusiv butik. Allt var jättelyxigt, dom hade handfat i butiken och ALLT var från döda havet. Det var hudvård och så. Han sa att vi skulle få testa olika behandlingar gratis. Först fick vi någon peeling som liknade jättestora saltkorn på våra händer och jag har aldrig varit med om något liknande! Mina händer blev hur lena och mjuka som helst, all smuts och död hud åkte bort och, ja, det går inte att beskriva.
 
Sen sa han såhär: "...Men det här kan man inte använda i ansiktet! Det HÄR ska man ha i ansiktet." Också tog han fram den här produkten på bilden och började på våra handleder att smörja in och redan efter en sekund såg man hur död hur åkte bort och det blev lent och jättefint. Hur galet och äckligt som helst! Dock kostade den 650 kronor... Men han frågade hur gamla vi var och vart vi var ifrån och sa att eftersom vi bara är 18 år så får vi den för 20 pund!?!?!?! (200 kronor) Jag och Elin köpte den på engång!!! Hur bra som helst! När Olivia fick se hur fin påsen var så köpte hon den också hahah!
Jag är jättenöjd i alla fall. När man smörjer in sig i ansiktet med den här känner man sig så len och ren, det går inte att beskriva. Sedan känns det ju lite lyxigt att produkten är från Döda havet! ;) 
 
Gjorde ännu ett fynd på Gatwick. Den största (100 ml) för bara 210 kronor!! Köpte den direkt!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0