HEEEJ

Hej godingen som följer mig troget varje dag! Kanske i hopp om uppdetering hahaha? Gulligt att jag har en liten följare varje dag :):):):):):)
 
Jaja, fick lust att bara skriva något lite snabbt, att mitt liv är bra och att jag lever. Nytt år är det ju också för er som missat det.. Lever livet med lov just nu, har fått jobb, umgås med pojkvän och nära och kära, fyller ARTON om EN(?!) månad, shopping har det också blivit mycket på sista tiden, åker till London med min älskade klass i Mars, planerar två utlandsresor med antingen familj & annan familj eller utlandsresa med vänner. Tar livet som det kommer rättare sagt! 
 
Jag och Albin på Nyår!
                          Julafton!
                        Jobbdags!
Pulkaåkning haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0