Me and my sister

Hahah åååh, måste få vara lite självisk nu och säga fan va roliga vi är hahaha! Ett år gammal men skrattade så jag grät nyss.... Kolla på den så får ni också ett gott skratt.
 
Nu är det endast TRE (3?!) dagar tills jag blir arton, känns helt sjukt, nästan lite läskigt också haha. Farmor och Farfar har kommit från småland nu, imorgon kommer Albin och på måndag när jag fyller kommer han igen och är med och firar mig med min släkt och så. Idag ska jag hjälpa pappa med ett fönster och kanske åka ner till stan och kolla på mobiler på the phonehouse med han, vi får se vad vi hinner med, vi skulle baka semlor också haha, plus att jag ska hinna städa idag. 
Jaja
see you later aligator
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0