VÅRRUSET 2012

Med ett döskönt väder åkte jag och min familj till Västerås igår för att springa lite. Det var nämligen vårruset och det var faktiskt jättekul! Hur trött man ändå var där på slutet av dem där 5 km så kämpade man på för att man kände en liten press eftersom det var ju så många där som också sprang, skulle bara va pinsamt att börja gå då. Det var runt 6000 tjejer som var med och sprang och jag och min syster låg ändå gaaanska bra till! Det var inte precis många som sprang förbi oss om man får skryta lite hihi. Kan ju även säga att min kusin Jessica kom på sjunde plats av alla dem 6000!?! Det är riktigt riktigt bra!
.
Här bjuder jag på lite bilder i alla fall! Fula desutom hahah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0