hold me when i'm down

Hej! Kände för att blogga lite, har blivit så dålig på det sista tiden. Men jag har ingen inspiration alls och ingen tid heller för den delen. Meeeen, försöker väl någon gång ibland! Kommer förmodligen bli en aning bättre i sommar när vi får lov och så!
.
Min helg började i fredags av att världens bästa kille kom hem till mig, vi grillade på kvällen och tog en lång premenad till Ica för att köpa choklad, chips och dipp, haha, kanske är tur att vi inte bor med varandra, då skulle vi bli feta! Dock började det regna och åska lite på ditvägen, läskigt! Meen det var mysigt!
.
På lördagen åkte vi ner till stan i äckelsala för att köpa morsdags present och äta lite glass haha! Sen var dagen vääääldigt lugn..
.
Idag har det ju som sagt varit morsdag och den var väl ganskaaaa så perfekt! Cpskönt väder så man kunde dö åt det då vi skulle åka till ett ställe som heter Silvköparen med min mormor och mina kusiner m.m. Jag låg och solade innan vi åkte dit men när vi var där så hade jag ett linne på mig och det slutade med att jag fick världens bonnbränna! Det är jag väl lite mindre glad åt men annars har jag fått lite normal färg i alla fall! Låg alltså i solen från klockan tio i morse till halv fem! Det är ganska länge ju! Har tyvärr Sveriges rödaste näsa bara! Hahah!
.
Min syster försöker även lära mig lite Spanska haha! Måste ju kunna lite tills vi åker hihi! När jag kollade på filmen "Letters to Juliet" upptäckte jag nämligen att det ser så sjukt bra ut med tjejer som kan prata ett annat språk! Och då menar jag inte bara typ Engelska, vill lära mig Italienska också! Hahah ni borde ju tycka jag är mongo.
.
Här är en bild på det stället vi var på! Dock är det här en tusendel av hela stället. Det finns en camping där och proppfullt med människor, en strand och mer klippor.
Här får ni några jättefula mongobilder på mig haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0