Sluta följ mig omkring, för jag vet vad du vill och du får ingenting.

Nu vet jag vad jag behövde, jag behövde en liten paus på nån vecka sisådär från all träning, hade tappat allt helt under lite mer än en vecka typ, och hade ångest eftersom jag ska springa vårruset på måndag nästa vecka. Men idag så var jag ute och sprang den långa rundan med mamma igen och det gick jättebra!
.
Har nog aldrig sprungit så snabbt så långt innan, (efter jag spelade hockey med min superkondition då såklart haha) känner att min kondition verkligen börjar komma igång nu och nu så har jag bestämt mig för att verkligen köra dom här närmaste dagarna. Dock blir det väl inget på fredag för då åker jag nämligen till Albin eftersom det inte verkar hända något annat.
.
Men jaa, ikväll är de ju hockey mot det lätta landet som Albin sa typ, hahah, något sånt i alla fall! Så det blir väl att kika på det dååå. Nu ska jag hoppa in i duchen, pussss
.
suddig bild heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0