Om vissa människor bara kunde sluta vara så negativa skulle det sluta smitta av sig på mig.

Goddag.
.
Kom hem runt tre idag vilket var skönt, la mig i solstolen direkt och slutade nyss typ då jag upptäckte att jag fått rödaste prickarna på tuttarna som kliade, vilket visade sig vara solexem, så sitter inne nu faktiskt! Ikväll ska vi grilla och jag ska strax hoppa in i duschen för lite trimmning av kroppen he-he-he-he-he, därefter måste jag städa rummet och sedan välja kläder tills imorgon, men tror jag vet vad jag ska ha på mig redan. Så sjukt skönt när man inte behöver ha byxor/tights på sig!! Så mycket lättare då ju.
.
Imorgon kommer Albin hit och soooom jag längtat. Vi ska grilla och jag trooooor(?) att vi ska ta en promenix i det fina vädret och då vill jag köpa jordgubbar, choklad och chips, längtar! haha. FETTOO :))))))))))))))
.
Eftersom jag har en enorm bildbrist så får ni en dålig bild på vad jag hade på mig igååår i det fina vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0