I'm pretty sure the whole "ladies first" thing was created by a guy just wanted to check out ass.

Haha, förstååår inte varför jag skriver alla dessa konstiga rubriker? Dom har ju lixom ingenting med det jag skriver att göra? Men ja, istället för att ha en tråkig rublik som kan lyda följande: "HEJ!", "Fredag", "Söndag", "Onsdag", som om ni inte vet vilken dag det är lixom? Kompicerat, jag gillar att ha sådana hära rubliker med texter och så även fast jag kanske inte menar allt hihihihi. Vissa kan väl ändå vara lite inspirerande om jag får säga det själv!
.
Idag har varit en kul dag. Vi började som sagt 10:10 med S&B vilket var trevligt då vi fick sitta och dricka kaffe! Dagen följdes därefter med lunch i Stekeby, vilket är nya namnet på våran G-matsal, (den braiga alltså). Efteråt hade vi Besöksnäringen vilket resulerade med att vi körde Jeopardy om världen och europa. Min grupp hamnade på delad förstaplats vilket Martin inte var glad för, han tyckte vi skulle RYCKA UPP OSS lite!
.
Efter vi hade slutat gick jag och min käre vän Malle till våran service och bemötande-lärare och frågade om vi kunde få reda på våra betyg inom hela kursen och jag är nöjd! Läraren nämnde följande: Jag vet inte varför G (andra läraren) inte tycker att ni får ett A, jag ska ta reda på det men vi har satt ett B på er i alla fall". Och om jag ska förklara det nya betygssätten för er så är alltså A det högsta betyget, vilket motsvarar ett MVG (dock är det mycket svårare att uppfylla kriterierna för A än för er som fortfarande använder er av MVG och liknande.) Så jag är faktiskt jättenöjd med näst högsta betyg hihih! Får väl se om den andra läraren vill höja det till A men men, ingen fara egentligen! :*
.
Ikväll ska nämligen jag, mina systrar och mamma till mormor för lite fika och umgås lite. Trevligt, trevligt.
Får även önska min kära pojkvän ett stort lycka till ikväll då han och hans lag spelar match mot Jumkil tror jag det var? Har säkert heeeelt fel!
.
Nu ska jag sluta skriva för jag tror ingen vill läsa såhär mycket text, bara jag själv HAHA.
puss.
.
PS: JUSTE! förut så läste jag hela tiden typ. Och vill ni ens veta VAD jag läste? Jo, nämligen Harry Potter, SÅ SJUKT BRA BÖCKER DE DÄR! Dock läste jag från bok ett till sex på några få månader och har hållt uppe ett tag nu. Nu har jag börjat ordentligt på den sista boken och har fastnat så jag har gått tillbaka till mina nördigheter!! Hoppas ni tycker om mig lite ändå hahah, men jag har faktiskt upptäckt att man blir gladare när man får läsa och så. Dessutom är det en jättebra sysselsättning när man inte har något att göra. Hihih bra tips från mig: Läs Harry Potterböckerna! Ja, dom är tjocka, men det tänker man inte på när man läser, man vill aldrig att dom ska ta slut.
Tumblr_m3re44yp5f1rogddro1_500_large
Tumblr_m3cp6j8gzi1qdibyzo1_500_large
292628_350168275047682_2072313670_n_large
581119_349977198400123_113042408760271_981915_1627047309_n_large
Tumblr_lccy5zf4cf1qf31ado1_500_large
Tumblr_m10o75axve1qcgj61o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0