ÄNTLIGEN!!!

.... Så har jag fått en bokad tid hos läkare och sjukgymnast för mitt jäkla huvud! Har ju varit där tidigare men dom har inte gjort något åt det utan bara sägt testa det där, och det där och det där typ. Idag ringde pappa och förklarade situationen att jag går runt med huvudvärk var och varannan dag och äntligen tog läkaren tag i det hela. Så ni inom någon vecka ska jag till läkaren, och veckan därefter ska jag till sjukgymnast. Haha, nu lät det typ som om pappa tjatade på att jag skulle dit men det var det verkligen inte. Läkaren tyckte direkt att jag skulle komma dit! Så inget blir missuppfattat menar jag. :))))))))))))))))))))))) Så det känns jättebra!
.
En annan grej man kan säga äntligen till är ju att långhelgen äntligen är häär! Så skönt! Imorgon kommer nära och kära från Småland på besök och på Fredag ska jag till min älskade lilla prins hihihi! hahah nej skojade! Ska till Albin men han kan va min prins hahha ;) Vi ska kika på fotboll med Martin och Agnes och jag SKA äta choklad :) Har en sån vecka då jag kommer va extra sugen på allt ni vet! :*
.
Känner att min huvudvärk blir värre än vad den redan är om jag fortsätter skriva, så vi får helt enkelt höras när vi hörs. LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0