SOMMARSOMMARSOMMAR.

Imorgon ska jag ha utvecklingssamtal med min kära mor och min fina klassföreståndare Pernie. (Pernilla) LÄNGTAR HIHIHI nej drev hahahah. Men det jag ville få sagt med det här är att jag slutar runt två imorgon och samtalet börjar inte förns 15:40. Då har jag en fin stund i staden!!! Haha nej men ni fattar. Jag tänkte få med mig något sånt här hem. Lite sommarkläder rättare sagt!
.
Tycker båda topparna till höger var så sjuuuukt snyggaaaaa! Får hoppas bara att dom finns i butiken och inte bara på internet. Är dock lite osäker på linnet till vänster men man kan ju alltid testa och se efter! Ångest om ingen passar... Brukar ha ganska mycket problem faktiskt att hitta kläder nuför tiden. Förut gick det som smort! Men antingen är man för fettig, för kort, för stora tuttar, för små tuttar eller allt sånt ni vet tjejer!!!!!! Återkommer på onsdag om dom passar. Har lite problem med att blogga imorgon eftersom jag för tillfället just då befinner mig i Östervåla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0