So what we get drunk, So what we smoke weed, We’re just having fun, We don’t care who sees, So what we go out, That’s how its supposed to be, Living young and wild and free

Som rubriken lyder så är det ungefär det jag haft för mig. haha drev, nej men jag bara lever livet för fullt nu alltså! Så tyvärr har jag inte orkat med bloggen nu på en vecka, men ser att ni följer mig ändåååå sötnosar! PUSS. Ah men jag har varit i bland annat Småland, varit med min fina pojkvän och vänner för att kortfattat berätta vad jag har gjort. Men ska försöka komma igång nu i alla fall!
.
Imorgon ska jag till Albin och det är jag sååå glad för! Har musiken på max just nu och packar lite, har ÄNTLIGEN för ungefär första gången lyckats hitta kläder snabbt och inte börjat gråta för jag inte haft några kläder haha! Men det var nog bara för jag fick hjälp av Albin med vilka byxor jag skulle ha imorgon. Tack sötis! Hahaha nej drev, men det var ju typ en hjälpande hand haha...
.
Men ska fortsätta packa nuuuuu med högsta musiken man kan fåååå med mina högtalareeee. VILL BARA TILLÄGGA ATT GUUUUUUUUD VAD JAG ÄR TAGGAD FÖR SOMMAR NU ALLTSÅ! im gonna live my liiiife och juste, har varit såååå sjukt duktig att jag var ute och sprang igårkväll plus idag när jag kom hem från skolan och jag dööör för jag har så ont i mina ben haha! Fast det är träningsvärk så ingen fara.
.
bjuder på en bild från i helgen på mig och min yngsta lillasyster! Det är ju hon som har fixat min design på bloggen! Men vi var ju som sagt på partyparty hos min farmor och farfar för att fira farmor som fyllde 70 år!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0