Så glad man kan bli.

Idag har varit en bra dag, förutom att jag hade sönder en massa smink och välte ut ett xx antal skivor och sånt när jag skulle städa. Men jaaa, så det är bra. Imorgon händer det som jag sett mest fram emot! Albin kommer! Saknar honom såååååå! Vi ska bara ta de lite lugnt, fredagsmys framför lite filmer. MYYYYS. Längtar. Jaja.
.
Kommer vara liiite ovant att sova inatt, MEN SKÖNT, har möblerat om. Så nu är rummet städat i vartenda litet hörn! aaaaasbra. :) Måste egentligen sätta igång med plugget eftersom jag har prov imorgon i logi/konferens&evenemang. Kan det mesta, läste igenom alla sidor på bussen sen orkade jag inte emr. Men nu ska jag äta något litet, typ youghurt eller så, har inte ätit sedan typ halv 3 idag så börjar känna lite i magen nu. Sen får de bli lite plugg! Ville bara säga deeeet. PLUS att jag ser verkligen fram emot lovet! Kommer bli jättebra, och framför allt SKÖNT. så sjukt skoltrött. Skulle inte sitta helt fel med sommarlov inte! Jaja, har hittat jättebra låtar som jag lagt in på min lista så det är bra OCKSÅ hahah, mycket bra! Elelr vissa har jag hört förut och kan heeelt utantill men alltid kul med lite nytt i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0