PIZZA

Hej! har inte uppdaterat så bra idag både för att jag ligger hemma och är fortfarande sjuk och för att jag inte vet alls vad jag ska skriva om. Kan ju berätta att igår när jag var hemma hela dagen gick jag och smååt heeela tiden, det är ju inte så bra!! Så idag bestämde jag mig för att göra en ordentlig måltid så jag inte skulle gå och äta emellan allting, vi hade dock inget hemma som var gott sååå jag gjorde typ världens pizza! En diet-pizza som KISSSIIIIIE skulle säga! haha nej men det var typ det förutom att jag öste på med ost hahaha cp, men inget socker, ingenting, och bara nyttiga ingredienser förutom osten då, men liiiite borde man få äta i alla fall! Den blev riktigt god faktiskt, och man blev mätt! kunde inte äta upp hela i alla fall... Men riktigt god som sagt. Och jag har inte varit sugen på något annat efter det. Så det blev min frukost-lunch, vi får se hur det blir ikväll, mamma kommer tvinga mig att äta middag också haha. men vi får seeee, är mätt i alla fall som jag sagt tuuusen gånger i det här inlägget nu! Ska suta prata om mat haha!
.
Kan ju också säga att jag och Albin har varit tillsammans i en månad idag haha! :) Har haft en jättebra månad! Hoppas det blir fler ♥
.
Gå in här liiite senare så kan jag lägga upp en bild på pizzan jag gjorde! har inte hunnit/orkat lägga in dom på datan än. men ha en fortsatt bra dag! solen skiiiiner! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0