OKEEEJ

Då får jag för det första be om ursäkt för sjuuuukt dålig uppdatering, men jag har haft en riktigt bra helg med min Albin! Så ni borde förstå, då vill jag inte slösa bort min braiga tid till att sitta och blogga! Jaja, Vi mötte upp varandra i Heby för att åka samma buss till Sala därifrån. När vi kom hem skulle vi äta eftersom det var ändå ganska sent. Senare på kvällen kollade vi på PUSS IN BOOTS hahahaha! Asså det hade vi ganska kul åt.. nej men ah ahha vi är stördaaaa! Om ni inte fattade vad Puss in boots är så var det Mästerkatten i stövlar, jätteeeemyyysig film tycker ja! Under tiden fick så SÅKLART sällskap av en påse KIPS, och en skål med dipp, sjukt gott! :*
.
Våran lördag började med att vi vaknade klockan sju och inte kunde somna om. Men vi låg ändå kvar i sängen i flera timmar, till tio typ? Vi åt frukost och gick mot sjön som bara ligger typ knappt hundra meter från vårat hus(?) för att kolla om de gick att åka skridskor hihi! När vi väl kom ut på sjön med skridskorna på, märkte vi att det inte gick så bra.. Vi sjönk ner flera centimeter på isen så vi gick tillbaka för att gå till ett annat ställe i närheten av vårat hus för att åka skridskor och där gick det mycket bättre! Det var kul faktiskt. Precis innan vi skulle gå hem igen möttes vi av mamma som sa att om vi ville fick vi komma hem till min mormor för att fika eftersom hon också skulle dit då! Så vi gick hem, duschade m.m. och gick sedan till mormor! Det första hon sa var: "OJ vad lång du är! och vad SNYGG du är!" hahahha min mormor, så sööt! Hon är ju vääärldens bästa :)
.
När vi kom hem till mig igen började vi hacka lite grönsaker, steka köttfärs och röra ihop världens godaste avocadosås/guacamole. Vi har planerat ganska länge att vi ska fixa tacos någon gång så då gjorde vi det igår och det blev riktigt riktigt gott! Dessutom var de jättemysigt! Kvällen fortsatte därefter framför tv:n med cheesecake, annanas, popcorn, godis och lite sånt till melodifestivalen! Sen fortsatte kvällen, men orkar inte skriva allt haha..
.
Min slutsats av helgen är i alla fall att den var grym! Jättebra verkligen! Meeen nu ska jag snart ut och springa tror jag, hostan har inte gått över helt men får ta det lite lugnt! PUSS
.
Såhär fint såg det ut på bordet igårkväll! hihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0