Nationella på måndag

Hallåååå. Sitter i datasalen och försöker skriva om en jävla låt som jag ska prata om på måndag när vi har muntligt nationella på Svenskan. blö Jag har så sjukt dålig fantasi just nu så det finns inte. Hungrig som en gris är jag också. Det är raggmunk i skolan haha men det är ändå helt OK! Men jag fattar inte att man måste ha netionella på  gymnasiet? Vi hade det i nian ju. Helt cponödigt. Men ja, jag är även sugen på påskägg just nu, sushi och glass vore inte heller helt fel! Sugen på Albin är jag också... HAHah det lät lite fel men jag menar att jag saknar honooooom! Det är bara imorgon kvar sen får jag träffa honom som tur är... Nej måste komma ut ett tag känner jag, blir deprimerad av alla mina problem plus att man sitter inne i ett jävla klassrum i 6 timmar typ när det är såhär fint väder! Nej ska deppa mer nu pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0