Måndag

Gick jättebra på nationella idag! Pratade i nästan exakt fyra minuter och det var den utsatta tiden för att det skulle vara "bra" såattsäga! Var inte nervös, eller lite såklart men det är väl alla haha? Jag kunde nästan allt utantill också så behövde inte pappret. Perfeeeekt. Sen är det ju bara upp till lärarna vad dom tyckte. Säkert något dåligt som vanligt haha. Lärare är nog dom negativaste som finns. De bara MÅSTE hitta något dåligt för att man ska kunna "förbättra sig".
.
En annan grej dååååå... Blev cpjobbigt nyss, fick massa förhoppningar men det blev inte så och bla bla bla, jaja får hoppas att allt fixar sig... Orkar inte skriva mer blir bara cp då. Här är lite av det jag köpte förra veckan!
.
Nya brillor! Ny BH. Ska även köpa en silvrig typ "kedja" att ha brillorna iiiiii, eller asså typ att kunna hänga dom och så. Som snooki har! Hon har världens snyggaste brillor utan tvekan!
.Haha alltså... Ser ju nästan lite slampigt ut med dom där kladerna men jag ska nog inte kombinera det samtidigt, ska ha höga shorts till linnet och någon annan tröja till kjolen, Då blir det bättre. Så ni inte tror något lixoooom! Det jag menade med bilden i mitten är skorna! Köpte ett par vanliga ballerinaskor till sommaren, alltid bra att ha lixom. Seeeen den bilden längst till höger ser lite mongo ut eftersom solen lyser liiite på nästan hahah, jaja, Nu har ni ju fett se det i alla fall! :)
.
KOLLA SÅ SNYGGA
SJUKT SNYGGA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0