Side, Turkiet, 2011

Idag ska jag börja packa inför våran resa med nära och kära till Menorca i Spanien som sker natten till Fredagen, alltså kommer vi att fira midsommar där! Eller det blir väl inte så mycket fira, men mysigt ska vi ha i alla fall!
.
Och för att tagga riktigt ordentligt har jag suttit och kollat igenom lite bilder från förra året då vi var i Turkiet. Det var en underbar resa och jag hoppas och vet att den här blir lika bra! Tänkte i alla fall dela lite bilder med er. Det finns en heeeel del fruktansvärda bilder, rättare sagt, och dem behåller jag för mig själv haha! Förhoppningsvis är dom här liiiite okej i alla fall, dock ingen bild på mig i bikini eftersom jag inte riktigt fastnar på bild dååå heheh, hoppas dom kommande bilderna blir lite mer OK än förra årets i alla fall! Det återstår att se om några dagar.
.

.

Från flygplanet när vi ska landa i Antalya!

Vi hade typ världens största balkong vid vårat hotellrum som man kunde gå ut på, rakt nedanför låg poolen som var gigantisk också hade vi havsutsikt, men här är i alla fall poolen som den såg ut på natten!


lite blommbilder jag tyckte var fina haha!
En bild från själva staden Side, vi bodde lite utanför på ett hotell som hette "hotel lyra resort", i kizilagac tror jag det stavas haha?

Side

En bild på mig och min kära famiglia!! Vi skulle äta sjurätters och det var nog bland dem godaste små rätterna jag ätit innan, det var på hotellet, vi hade all inclusive men vi kände för det här med haha! Min andra lillasyster Louise är dock inte med på bilden eftersom det är hon som fotar! Här nedanför kommer några bilder på några utav rätterna och temat var Italienskt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0