love me like money, love me like cars, love me babe, love me babe wherever you are, love me all close, love me from afar, love me babe, love me babe wherever you are, hold me like diamonds and treat me like a star, love me babe, love me babe wherever you are.

Regnar ordentligt ute nu alltså! Det har trots allt till min förvåning varit fint väder här i storstaden Sala! Om man nu vill kalla det det... Dock har jag varit aldeless för uttråkad för att orka göra något speciellt, jag har fixat lite grejer här hemma, varit och handlat och chillerillat lite. Jag var iväg till en liten butik här i Sala för jag var lite sugen på choklad . Dom har nämligen ett samarbeta med Aftonbladet och det gör så att allt i hans butik är sjuuukt billigt! Jag köpte en påse lösgodis för fyra kronor, och då var det inte jättelite godis, allt kostade 1,90/hg(!?) Så det blev ju lite i alla fall, sen så en chokladkaka, marabou 200g kostade fem kronor och ett tuggummipaket för två kronor och allt tillsammans blev elva kronor! Lixom jag hade fått en chokladkaka för 20, så fick jag allt det! Blir dock en utmaning att äta upp allt också... har ju godis för ett helt år nu! 
 
Men nu ska jag inte prata mer om deeet! Ikväll när jag satt och kollade på Lotta på lisseberg med mamma och pappa så fastnade jag för en reklam från Ur&Penn och jag blev sjuuukt sugen på att köpa en fin klocka! Jag vill verkligen ha en fin klocka nu. En silvrig med lite mina detaljer, dessutom är det 70% på alla! Sjukt bra ju! Så jag tog mig direkt in på deras hemsida och fastande för några. Märket är Regal, inget speciellt kanske, men jag bryr mig helt ärligt talat inte om vad det är för märke eller om det ens är något, bara den är fin så! Lägger ut en bild på var och en, sen får vi väl se vad det leder till. 
 
Imorgon ska jag vara barnvakt åt min kusins son Matias, Myyyysigt! Han är ju vääärldens sötaste unge! Om jag får barn nån gång i framtiden ska han vara precis som honom! gullunge 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0