Grillmys hos Martin!

I torsdags var jag iväg med min fina pojkvän till min fina vän Martin för lite grill och mys och allt sådant! Hade en bra kväll även fast det var en aning dött ett tag, stämningen livades upp ganska snabbt igen efter ett tag! Trivs jäkligt bra med mina fina killar i Våla.
 
Förövrigt åkte jag dit i tisdags och stannade kvar tills igår. Önska jag kunde vara där liiiite längre, meeen man måste ju ha annat för sig också. I stort sett varenda kväll satt vi på Martins altan och killarna lärde mig spela poker, är grym! Haha nej gud, verkligen inte men det var riktigt kul i alla fall med riktigt mysigt sällskap. Får hoppas på att det inte var sista kvällarna på detta kalla sommarlov. Nu ska jag lägga mig med lite chips och kanske glo en film, pusss och njut av bilderna! :* :* :* :* 
 
 
 
 
min lilla djurgårdare
Min snygga Albin
Martin och Marcus
Gulliga Mackorna! :* 
Moiiiioioioio
Berliiiiin! 
Albin och Marcus hahahah
André och Robin!
 
Bara en liten del av vad vi gjorde den kvällen, killarna fick ju för sig massa grejer lite senare men det är nog privat hahahahah! pusspåergoungar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0