underbara fredag!

Hallååå :)
Äntligen Fredag! så skönt.. idag blir de att äta vääärldens godaste mat typ och chips med dipp lite senare framför tvn eller nån film kanske, chips och dipp blir de garanterat i alla fall :) !
I förrgår var jag med Olivia på stan och kikade lite, har ju haft ångest för jag inte handlat något.. eller jo, jag har handlat småsaker, typ smycken, smink och sånt, men inga kläder alls, därför blir de lite konstigt, :) jaja, jag hittade ett litet linne på Gina i alla fall, inte ofta man hittar så mycket på mellansagsrean/rean faktiskt, det är ju de som inte är på rean som oftast är fina grejer.. lägger ut en bild på det i alla fall, hade det på mig idag i skolan!
bilden blev kanske inte den bästa men... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0