Söndag!

Godmorgon!
.
hoppas ni sovit bra! det har jag gjort, dock hände de massa grejer igår precis när jag skulle somna, en jävla idiot börjar igen, usch vad jag verkligen HATAR dig, snälla lämna mig och min familj ifred bara, vill inte ha något med dig att göra, fatta det nu snälla... jaja, från och med nu ska jag inte skriva mer dåligt i bloggen! vill att när ni kommer in och läser ska ni bli glada och posetiva, det blir man ju inte av folk som är sura/ledsna. Jag brukar ju inte vara det, men just vid sånna här tillfällen menar jag! Är ju faktiskt jätteglad annars och har inte mått såhär bra på riktigt länge! riktigt bra! , (A) :)
.
jaja till dom braiga sakerna igen! Idag ska jag träna som jag sa innan! men jag ska även sy in mina svarta jeans, dom har blivit för stora sååååå ah! jag gillar att sy, visste ni det eller haha? brukar ofta göra de faktisktttttttttt. eller alltså jag syr inte egna kläder eller så, men om någon tröja elelr byxa är för stora kan jag ändra lite så dom sitter bättre. mvg i syslöjd i 9an vettni hahah!! ;)
JAG ÅTERKOMMER SENARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0