LYCKA TILL♥

Ska snaaaart gå och lägga mig i sängen, skola imorgon också ju, vill inte va för död av trötthet :) tjuvstartade med en chipspåse redan idag, illa av mig, emn vad så sugen, tur nog åt jag inte upp hela, halva kvar till imorgon, sen ska jag gå och smaska av mamma och pappas också hihi! med dipp också såklart. meeen, ville bara önska en viss person lycka till igen på de han ska göra imorgon, och de kommer säkert gå jättebraaa! :) får se om du läser detta haha, men du fattar nog när du läser! :* :* :*
.
den här första veckan i skolan har väl varit helt okej, kul att träffa alla vänner igen, kika på stan efter skolan och alla galet vi gör, dock försov jag mig imorse, bussen går 7 från stationen och brukar gå upp 05:40, men idag vaknar jag 5 över halv 7, panik? JA, men men, bra gjorde jag det i alla fall för jag hann! ;)
.
Imorgon blir en slappdag, får se vad som händer på lördag, orkar i alla fall inte till folkan igen för det var såå tråkigt sist usch :( något hittar jag väl på! Söndag är väl en dag att se fram emot för då träffar man riktigt sköna människor, det gillas :D
meeen godnatt :*♥
Saknar sommaren så oerhört mycket!...
jag och min finaste Hanan från göteborg, saaaaknar dig hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0