weight training makes you sexy. genetically, we build muscles differently than men. don't fear the weights

Nu jäklar, nu har jag tröttnat på min kropp, jag ska börja träna. måste ta tag i det någon gång så varför inte nu? och jag ska göra det på ett ordentligt sett också, jag har lärt mig av mina misstag rättare sagt.
.
JAJA, vi får se hur det går, haaaaaaatar att träna själv bara, kanske ska skaffa mig en träningkompis dååå! Nu när jag skriver det här så kommer ju folk förvänta sig att jag ska komma igång också, då kan jag ju inte bara stunta i det, då blir det bara pinsamt om jag misslyckas, fast kanske ska säga då att jag KANSKE misslyckas hahah... så tro inte förmycket! ska försöka i alla fall...
.
Och om det är någon som vill berätta hur man ska träna för att få det riktigt bra kom gärna med förslag för jag suuuuger på detta hahah. bra självförtroende när det gäller träning??? nej.
.
Och nu menar jag inte världens muskelbyggare, inte ens på nära håll, wish me luck
:D :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0