GODMORGON

Har ni sovit bra? åh idag är jag glad hahaha, cp, humörsvängningar just nu alltså.. :) jaja åker mot våla 12:40 och då måste jag byta i heby, sen tärnsjö uuuuusch läskigt :O :O sen ikväll då! kommer dö haha nej men det ska bli kul att få träffa Albin i alla fall :) Just nu springer jag runt och fixar ordning mig, blev precis klar med håret, nu måste jag vänta ett tag med sminket efetrsom jag vill inte sminka mig för tidigt, då kanske de blir fult när jag kommer fram och det skulle va illlaaaaaa haha. nej men ni tjejer fattar väl säkert :) Vet att några tjejer från Våla läser min blogg hej på er ahahhah! ;) :*

neeeej men jag fyller ju år snart, om typ två veckor , precis tror ja :O :) ah men i alla fall, min mobil gick ju sönder nyss, eller skärmen i alla fall, så pappa letar efter lite mobiler till mig, verkar som han har hittat en jättebra nu! det är en sony ericsson experia, den verkar vara helt ny så den är verkligen inte som dom där små typ x10 elelr x8 eller va de är, något var de i alla fall. den kan filma och ta bilder i hd, 8 megapixlar(säger man så?), gaaaanska stor. aja, det är väl inte det viktigaste med kameran men allt som pappa förklarade för mig verkade va bra så den vill jag ha hihihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0