+

hallååååå! :) Hemma nu, fyyyy va drygt det var att åka bussarna hem, bytte i törnsjö och i heby, aldrig varit emd om att en sån lite håla som tärnsjö kan vara i så mycket liv heheheheheheeeeeeeeeeeee..... nej men fest överallt, fulla killar och tjejer och allt blööööö, blir lite rädd ju hihi :)
.
jaja hade en jättemysig dag med Albin! han har såååååå söta syskon hahahah dom ritade av mig på en ballong!!
nej men vi gjorde rätt mycket och orkar inte sitta och skriva upp allt heller, dessutom behöver ni inte veta allt om mig hahah ;) !
imorgon är de söndag och ska träna massor har jag tänkt, måste ta igen dagarna jag missat...
.
Jag kom i alla fall hem för typ 45 minuter sen, har hunnit tvätta ansiktet lite snabbt och ligger i sängen under täcket nu och är jäääätttetrött, ska väl snaaaart sova tror ja :) hoppas ni hade en bra dag för de hade jaaaaag :* puss och godnatt!!
ganska gammal bild, från hösten eller något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0