I RÖGLE hehehe

Nu har jag äntligen valt kläder, fick damp ett tag nästan hahah... det kanske vissa såg som läste min blogg, fast tog bort inlägget.. kändes lite fel, är inte så negativ egentligen ;) jaja, nu ska jag gå ner och tvätta ansiktet och sen ta de lugnt en liten stund, sen sova, ska ju som sagt upp 05:30 imorgon, illa, illa, jajaaaa! vad gör man inte... det funkar bra ;) Efter skolan ska jag med mina bästa och äta sushiii, åh efterlängtade sushi... senast jag åt de va på jullovet tror jag ojoj.. :o jaja så det ser jag fram emot imorgon extra mycket, med trevligt sällskap också hih :D förmodligen på Cupido för er som undrade! kan bli nån annan stans också, får se :)
.
HALLÅ JUSTE, har glömt helt att säga det!!! komemr ni ihåg att jag skrev ett inlägg om att leksand spela mot rögle för nån vecka sen????  jag skrev att dom är I rögle, fick reda på att Albin och Martin hade asgarvat åt det för det finns tydligen inget på kartan som heter RÖGLE åååh, gjorde bort mig hahahaha ahh.... :) de ligger typ i trelleborg elelr något, ahhah tänk om ujag har fel nu med, vad pinsamt det blir då.. jajajaaaaa
hahah får se vad som händer, har inget att skriva nu, simma lugnt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0