Världens bästa ♥

Heej! nu äntligen uppdaterar jag! nej men ni får förstå varför jag inte bloggade igår, det var ju Alla♥Dag som sagt!! Jag hade verkligen världens bästa, allt var perfekt hihi! Nej men jag var ju hos Albin, vi bakade väääärldens godaste kladdkaka, den var asgod verkligen, så det var bra haha! Men såfort vi tog fram skålarna och skulle börja kommer Albins syskon och frågar om dom får hjälpa till, det slutade med att han och jag satt vid matbordet och typ kollade på när dom bakade, HAHAH, så söööööta!!! Fast det gjorde absoluuuut inget, :) :*
Och han är ju värdens sötaste, fick en jäääättteeeeesöt alla♥dagpresent och en jääääääääätttteeeeeeegullig present av honom eftersom jag nyss fyllde år, blev jäätteglad hihi även fast han inte hade behövt! :* tack igen!
.
meen, imorgon så är det ju skola som vanligt, har dock matteprov, meeen vi slutar runt två så det är ganska skönt ändå! Förmodligen ska jag Martin och Amalia till stan imorgon också, behöver dom som lite smakråd för vissa grejer, hemliiiissaaaar! Albin fyller ju år imorgon!
.
meeen jaja! tänkte lägga ut mina fina grejer som jag fick, tack så jättejättejättejättejättemycket Albin! du gjorde min dag till den bästa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0