Bra dagar!

guuuuuuuuuud vilka bra dagar jag har haft! jäättteeemysigt, men ah, jag och Albin var inne i Uppsala igår, vi tog tåget dit vid ett ungefär och var där halv 2, så då gick vi och kikade lite, han köpte en hel del, medans jag bara köpte en klänning och tights tills lördaaaag! Ni komemr förmodligen få se någon bild på söndag eller något när jag kommer hem. Men inte nu i alla faaaaall! :) Är väl ganska nöjd i alla fall, känns skönt att ha kläder fixat så sånt tills dess, ska bara justera den lite, sy in och fixa armarna på den hahah bra jag är va!? neeeeeej där skojade jag faktiskt men det låter helt stört att jag brukar sitta och sy om kläder och så haha... menmen, de vet ni!
.
Imorse åkte Albin hem för han skulle träffa lite kompisar och spela lite boll och sen ikväll hade han träning, klaaart jag saknar han men vi ska träffas inne i stan imorgon igen och äta typ sushi elelr något, sen så ska vi gå på bio, MYYYSIGT. Vi hade tänkt att se Hamilton, får hoppas den är så bra som vissa säger. Sen så ska vi hem till han och sen är de löööördag och jag tänker inte sitta och skriva ut vad det är som händer ifall hehehehehhehe ah ahha cp. Men när jag och mamma hade skjutsat han till stationen så åkte vi till min morfar och hälsade på, han blev sååå glad haha söt.. Sen åkte vi och handlade lite, nu är jag bara hemma och ska snart träna lite och massa mer, har ganska mycket att göra faktiskt.
.
bjuder på en liten bild från i tisdags tror jag de vaa! :* men uppdaterar senare!

Kommentarer
Postat av: pernilla

Hej sötis!



Hör att allt är bra med dej!

Puss Pernilla o Lasse

2012-02-24 @ 20:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0