SÅDÄÄÄÄRja!

Jag fick jääääättebråttom så hann inte uppdatera något! förlåt för deeee, men nu så, då blir ni glada vaaa :) nej skojade! men det var faktiskt kul på öppet hus, det var ganska många som kom dit och de flesta ville kolla på h&t linjen så vi hade fullt upp! sen var de många som ville kolla på andra linjer också så vi fick guida runt! vissa som kom dit kände man igen, trevligt!! sen fanns de folk man aaaaldrig sett innan.
.
Och ÄNTLIGEN har dom fixat några tröjor som passar liiiite bättre för våran linje! SKÖNT! det var såna där piketröjor eller vad dom heter haha! tänk om jag har helt fel nu.... det är väl inte världens snyggaste heller, men tusen gånger bättre än dom där skjortorna!
.
Neeeej, idag har jag verkligen varit en tjockis.............. det jag har ätit idag har bestått av två panpizzor... och typ kakor!!!!! illa, illa, illa, det får man ta igen imorgon!! åh, vill vekligen att det ska bli varmare nu så man kan komma ut och springa oftare!!
.
Imorgon kommer min farmor och farfar från småland också, det blir kul det! träffar dom inte så ofta tyvärr pga avståndet!!
men måste göra annat nu. PUSS HEJDÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0