Måste göra ett nytt träningsinlägg...

...typ för att peppa mig själv igen! Kommer ni ihåg mitt senaste inlägg om det? Att jag skulle börja träna massa också la jag upp lite bilder på vältränade människoooor! ah gud, vet ni, jag tränade varenda dag i några veckor efter det, hade träningvärk varje dag nästan. Men nu dom två senaste veckorna har jag blivit så sjuuuuukt dålig!!! usch blir besviken på mig själv, jag fick tilloch med två JÄÄÄTTTEsmå magrutor som syndes efter jag tränade HAHAH, meeen nu dom här två senaste veckorna har jag tränat en gång/vecka, det är illa...
.
Jag tänkte i måndags att jag skulle börja ut och springa oftare eftersom värmen börjar komma, isen försvinner liiiiite och så, men NEJ DET BLEV INTE AV FÖR NU SITTER JAG HEMMA MED VÄRLDENS JÄKLA HOSTA!!!!!!! blööööö, deprimerande.. ehhehehe nej men nu ska jag bli frisk snart, så snabbt som möjligt, dåå ska jag ta mig ut nästan varje dag när det är varmt, alltså lite över nollan i alla fall. sååå nu ska jag lägga ut dom bilderna jag la ut sist, det blir jag motiverad av hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0