HaaalllåååååÅ!

hallååååådär! kom precis hem, har varit nere på stan och handlat in lite fina grejer!! nej men jag var med Amalia och Olivia direkt efter skolan så du gick vi runt och letade efter alla♥dag presenter hahaha, cp, nej men hoppas det blev bra i alla fall....................... kommer ju ha bästa dagen i alla fall! :*
Efter ett tag så gick olivia, då gick jag och Amalia och kikade lite i butiker och shoppade liteeeee, fick med mig riktigt fina grejer! En hemlig som jag inte kan skrivaaaaaaaaa häääär, en JÄÄÄÄÄTTTEEEEESÖT mössa, som Amalia också ska köpa imorgon!!! en tröja i svart spets och sköna strumpor och massa sånt nivet men ah :D ni får se bilder! PS: JAG LÄGGER INTE UT NÅGON BILD PÅ MIN TRÖJA OCH STRUMPOR. BLEV INGEN BRA BILD.
.
Vi fick sluta runt halv elva idag, riktigt skönt sååå...! men jaa... vet inte riktigt vad jag ska skriva, ni får se bilder i stället!
asså var inte dom här skorna väääärldens underbaraste??? ÅÅÅÅÅÅHHHH fick panik när jag såg dom, VILL HA DOM BLÅA. :(
HAHA guuuud så söta! men våra mössor är de i alla fall :D
måste även lägga ut en bild på världens godaste sak.......

Kommentarer
Postat av: Oskar Dahl

Bang bang

2012-02-14 @ 15:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0