Godmorgon! 11/2 2012!

Är ni vakna? jag vaknade vid klockan 8 faktiskt, det var nog bara för att jag väntade på presenter hihihi! nej skojade haha, eller kanske, men jag somnade om och sov till ca halv 10, då kom min familj upp + farmor och farfar och sjöng för mig och jag fick mina efterlängtade presenter! är jättenöjd! kommer ta bilder på några utav dom och lägga upp här, men det får nog bli lite senare!
.
OCH JAG FICK MIN FINA MOBIL JAG VILLE HA! är glaaaaaad! tack så jäääättemycket! men tar som sagt bilder och sånt sen! men om jag säga säga några saker som jag fick bland annat så fick jag lite grejer tills jag kan flytta hemmifrån, tex muggar, ett jättegammalt fat och så, örhängen, mineralfondation, mascaror, ansiktsmask, pyamas/typ tröga att sova i, borste, shampoo, balsam och pengar och lite sånt nivet! men fotar sen ändååå! kommer ju få lite mer presenter ikväll också när släkten kommer hit och fikar och så! :)
Lägger inte upp någon bild nu, har ingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0