20120209

HEJ!
.
Allt bra eller? Allt är bra med mig! jag åkte till skolan vid 7 imorse och började med att vi skulle skriva prov, det var ett gammalt nationellt prov som vi skulle typ öva på till vi ska göra det riktiga. Men det skulle ändå bli betyg på dom eller något... Vi blev klara ungefär 09:45 och då skulle vi ha håltimme ett tag, men sen blev matten också inställd, så vi fick sluta då! jag och Amalia var kvar i skolan ett tag, sen gick vi och köpte lite godis och gick sen till bussen! På bussen satt olivia redan så det blir typ jättekonstigt, svårt att förklara men hahah det måste sett askul ut hahah. JAJA,
.
När jag kom till stationen var mamma där och hade beställt en pizza vi skulle dela på, hahha ILLAAAAA, men det var gott! men från och med nu ska det inte bli mer onyttigt, ska träna lite senare också!
.
När jag varit hemma ett tag så kom farmor och farfar, kuuul! och snart fyller jag åååååååååår! haha längtar typ som ett barn...
.
sen så har jag fått reda på att jag kommer ha typ världens bästa alla♥dag! längtar hahah! :*
meeeeeeeeeeeen ska gå! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0