Tio kronor. Love life!

Hallååååådär! 
 
Hoppas allt är bra, det är det med mig förutom att jag är typ ovan att vara utan Albin så saknar honom extra mycket nu när vi inte kan vara med varandra. Men men, han kommer hit på lördag då han ska vara med på lite kräftskiva med min familj haha! Vi har ju också en liten båt vid sjön vi bor vid så vi ska fiska kräftor också! Så natten blir lång och sen men det gillar vi bara! :D blir sjukt kul nu också när Albinooo kan vara med. Vi brukar ju fiska varje år det är kräftfiske så det är ju inget nytt men...
 
Jag och min syster Louise åkte ner till stan tidigare idag också. Jag som har en väldigt begränsad ekonomi (hahah) just nu blev ju såklart kär i allt jag såg bara för att, men det blev ett litet linne och nytt puder som fick följa med hem. Jag ääääälskar mitt nya linne! Den är typ blå/pastellfärgad med lite vita mönster, virkad upptill och slappt, sjukt fint! Ska ha det på löööördag. Men det roliga var att jag hittade det på rean för femtio kronor och var glad för det, (inte alltid jag hittar saker på rean lixom) men när jag kommer till kassan och skulle betala och bla bla bla så skulle tjejen ta bort den där stöldgrejen eller vad det kallas så blev det ett pyttelitet hål i tröjan så jag fick den för TIO KRONOR! hahah då älskade jag livet alltså. När jag kom hem senare så satte jag mig direkt och sydde igen det där och det blev som om något aldrig hade hänt. Händig som jag är hahah nejdå. Men jag är faktiskt glad för det ;) 
 
Snart ska jag köra en sväng med far också. Sen vill jag baka något med choklad. Jag har varit sjukt sugen på massa grejer i två dagar nu men det är bara för the periooood. hahah jaja ska väl äta något nudååå puss
 
Väääldigt ofixad bild på lilla mig :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0