I have felt this way every night and day, Wishing that you would just come a little closer.

Jag har inte uppdaterat något i veckan eftersom jag var i Öregrund med Albin hos hans faster och farbror, hade några riktigt mysiga dagar där! Åkte båt, vattenscooter, var inne i öregrund och sedan träffade vi Albins övriga familj i grisslehamn och hade lite trevligt på ålandsbåten :)
 
Imorgon åker jag till Våla igen för lite partypartyyyy!Jerry Williams på Vallen ju! :D hahah jag har aldrig sett honom faktiskt, så även fast man inte riktigt går dit för honom så kan de ju vara kul ändå att han är där ju :) Tror de blir en riktigt trevlig kväll med fina människor. 
 
Nu ska jag börja fixa iordning lite grejer så jag hinner med bussen imorgon, pussss!
 
Min älskling ♥ 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0