Torsdag!

Godmorgon!
Ligger i sängen efter ha fått sova i typ 9 timmar vilket var väldigt skönt eftersom jag inte har fått sova ut ordentligt på flera veckor, dock är jag fortfarande trött. Klockan elva kommer jag bli skjutsad av mamma till stationen så jag kan ta mig till skolan för att göra nationella i typ tre timmar, så jäkla drygt. Men det är det sista i svenskan så det känns bra ändå!
.
Nu väntar jag på att mamma ska komma hem igen så att vi kan ut och springa, gjorde det inte igår eftersom mitt headset är borta och att springa själv utan headset är det värsta som finns! Jag hade bytt om, var huuuur taggad som helst och hade bestämt mig för att springa extra långt och snabbt den här gången. Men så upptävkte jag att mitt headset var borta... fyfan, började gråta och sprang runt i hela huset och letade HAHA, desperat? JA. Så mamma var gullig och fick mig att vilja springa nu på morgonen innan skolan enda bort till ett ställe som heter ökenbron typ och det är riktigt långt, får se om jag klarar det! Det gör jag nooog, ska kämpa hahaha! Ni borde ju tycka jag är knäpp i huvet meen...
.
Mamma ska anmäla mig och min syster till vårruset så det gäller att ligga i lixom.
.
Ne, men ska väl byta om nudå kanske!
(blev något fel på bilderna? Går inte att göra dom större? så dom här får väl duga!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0