NYINKOMMET!

Bilderna blev inte så jättebra såg jag nu men jag gjorde det i alla fall! Får väl be lite om ursäkt eftersom ni fick vänta så länge på bilderna på kläderna jag köpte i sthlm, dock är inte alla kläder med, jag köpte även ett par jeans och någon dag efter köpte jag underkläder och sånt, glömmer säkert något nu, men ja, lite grann blev det i alla fall och jag är nöjd! Var även nere på stan idag efter skolan även fast jag är sjuk med feber och köpte ett par nya shorts, ååååh! SOMMAR DU ÄR SÅ VÄLKOMMEN! längtar för mycket nu alltså.. Sååå, här får ni se på kläderna!
.
Det går inte att förminska bilderna, konstigt! Hoppas ni kan se lite bra ändå. Här är i alla fall det där linnet jag blev kär i. loooove it. Passar bra till sommaren! Bjuder även på en liten rumpbild i mitten hahah! Shortsen jag har på mig köpte jag idag, (kommer bättre bild under)
.
Översta bilden är som dem såg ut när jag köpte dom. Sen satt jag i över en timma och försökte sätta dit lite nitar, lite roligare blev dom väl? Tycker i alla fall jag! Dock har jag ont i fingertopparna nu haha!
Här en en bild på ett par andra höga shorts jag köpte i stockholm!
Mina nya springskor som mamma köpte åt mig hihihi taaack! haha gillar dom, det syns vart jag är! Dock gick det inte att få till så att färgen är likadan på bilden som i verkligenheten..
Jaja! Nu är det alltså bara att vänta in sommaren, min vecka har bestått av feber, feber och feber. NEJ, nu måste jag sova GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0