Stronger than yesterday

Heeej, glada att jag är tillbaka efter att inte bloggat på några månader?
Sitter i soffan med familjen och äter chips med dipp, gott!
.
Satt och diskuterade med mamma om att jag vill ha en liten, diskret och betydelsefull tatuering när jag fyller 17, det är ju rätt snart faktiskt... 3 månader ungefär! en fundering jag haft i några år nu, efter allt som har hänt i mitt liv, upp och ner så vill jag ha en tatuering på skulderbladet eller i nacken där det står "Stronger than yesterday" som då alltså ska representera det, att jag faktiskt har blivit starkare av allt som hänt även fast jag har mått dåligare än någonsin för vissa saker. Dessutom är texten skriven av underbara Britney Spears, och hon har ju alltid funnits där för mig i dåliga & bra dagar! ;)
Dock är det ju en sak jag måste göra då, att övertala mamma eftersom hon inte riktigt är för sånt där! vi får se hur det går! :)
.
Jag har inte varit så mycket i skolan i veckan etersom jag blev magsjuk, men nu är jag 100 % frisk och är igång igen! Imorgon är det fars dag också, har köpt kallingar från dressman med läppar på, haha! Nästa vecka har vi öppet hus på våran skola och våran klass ska vara guider haha...
.
hm, ja, det var väl bara det jag skulle skriva tror jag. ska försöka komma igång med bloggen lite mer igen! såååå, förmodligen skriver jag lite senare! PUSS
.
Bild som tog för nån vecka sen när jag skulle på Leksand-Mora och resultatet blev såklart att leksand vann, såååå skönt ska jag säga er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0