bra dagar!

tjatjaaa
.
.
Sitter och myser i min säng nu, jag försökte uppdatera bloggen från mobilen igår, eftersom jag inte var hemma, men internet strulade och massa. Sååå jag berättar lite om min speciella dag nu!
Jag var då i Uppsala igår, vi åkte hem till min pojkväns familj och fikade, bestämde även att jag ska följa med dem på kryssning den 3:e , så glaaad! :D sen åkte vi in till stan, tjocka som vi är, käkade vi på Subway, min favvis hihi. Vi delade på en sån där lång, sen gick vi och köpte chips och godis och dricka (hahaha) och gick på Harry Potter, ååå BÄSTA filmen, men så sorglig ju, jag komemr ihåg första filmen och hur jag har följt varenda film, nu är de bara slut :( Men den var riktigt bra! Nu ska jag börja läsa böckerna tror jag faktiskt.
.
Nu väntar jag bara på att Twilight, Breaking Dawn, ska släppas. Jag och min familj har haft ett litet twilight-maraton de senaste 3 kvällarna. mamma å pappa har ju inte sett filmerna än, så jag passar på å kolla med dom för de är så bra!
.
Vad jag gjort idag lite kortfattat är väl att ha tagit runt 200 egobilder (bara för jag tycker det är kul) sen så kom några hit, som alla i min familj känner, mycket mycket trevligt :) kul att se dom igen! vi åt , fakade och pratade en massa å så, ja :) ikväll ska vi kolla på fortsättningen av eclipse haha! ha en fin kväll :)
på bussen påväg till uppsala igår kom jag på att jag glömde min kamera!? Så ja, det får helt enkelt bli en utav egisarna jag tog idag, forry for that guys ;) tänker på det till nästa gång :)

Kommentarer
Postat av: Din Vincent

Asbra dag igår, älskar dig snygging! :D <3

2011-07-24 @ 23:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0