Why fit in when you were born to stand out?!

Måste bara säga att jag tycker hippiestilen på tjejer är så jäkla cool! Med hippieband, fransväskor, stövlar eller fransskor, en kort magtröja, största solbrillorna, loooove it! Vet att många andra bloggare som till exempel Dessie (dislike) skriver att hon också tycker det är snyggt men jag faller inte för det för att andra tycker samma sak, utan det är något jag verkligen tycker!
.
För att sammanfatta lite känns det som en stil man har på festivaler om ni fattar! Det svårt att förklara men tänk er en utomhusfest, en kokhet sommarkväll, solbrända hundramiljonertusen människor som är glada och har hur kul som helst! Förstå vad härligt?!

Tumblr_m41gkquwg41qhislko1_400_large




Om jag vore er skulle jag inget annat än att hålla med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0