Vi båda drack för mycket vin och vi sa fuck it, solen sken!

OKEJ, jag ÄÄÄÄÄLSKAR min nya playsuit och min nya väska jag köpte idag, PASSAR FÖR BRA TILL SOMMAREN ALLLTSÅÅÅÅ, tänk att bara chilla runt i dessa kläder! luuuuuuuvit so much. Malle köpte dessutom en likadan byxdress fast lite blåare! skulle ju egentligen spara pengarna som jag hade kvar till sommaren efter jag köpte den där klänningen, ni får se den när den kommer till min brevlåda. Men jag och Malleälskling gick in på h&m och kikade lite, jag ville kolla in fashion against aids kollektionen, och jag DOG ganska för jättemycket!!!!! SÅ ÄCKLIGT SNYGGA KLÄDER! kunde dock inte köpa några eftersom jag ville ha dessa också... får hoppas att man kan få lite kosing när man träffar släkten eller mor och far min. hihihihhi
.
Min dag har varit braaaaa! Vi hade nationella som sagt och det kändes helt OK. Sedan fick vi sluta så jag och malle drog ner på stan, käkade lite sushiiiii, och shoppade! Sedan åkte vi tillbaka till skolan och pluggade lite där, vi fick en läxa i matte såååå!
.
Ah, men här har ni lite bilder på det jag köpte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0