Lite av mitt rum!

Har haft fullt upp hela helgen, min Albin har varit här och under tiden han var på match så fixade jag ordning grejer här hemma. Därav den dåliga uppdateringen!
Dock har han åkt hem nu och jag bara slappar, eller ja, jag var iväg till mormor några timmar för att hjälpa henne med lite grejer och då fick jag lite stålars så det var super hihih :*
.
Ja, men som jag nämnde så fixade jag lite här hemma och äntligen är mitt rum nästan som jag vill ha det. Tycker det är mysigt att vara där nu, det enda som fattas är en jäkla ordentlig garderob!!! Har typ fyra ställen där jag har mina kläder, både på övervåningen och nedervåningen, dessutom har jag typ 3 stora sopsäckar fulla med kläder HAHA illa, så snälla FAR, ge mig en walkincloset, då blir jag världens lyckligaste! :*
.
Såhäääär ser mitt rum ut nu i alla fall! Ni får bara några bilder från vissa håll, fick inte till så värst bra bilder från dem andra vinklarna haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0