Klänningen!

Heeeej!
.
Idag känner jag mig gladare, men tror nog att nästan alla har någon viss dag som är extra jobbig ibland! Jaja, IDAG KOM MIN KLÄNNING!!! åååh som jag längtat, och den passade SÅ perfekt! Längden var bra, färgen var bra, lagom vid tuttarna, (hhahah) ja men allt! Hade dock kunnat vara liiiite tightare vid tuttarna så man går helt säker eftersom det inte finns några axelband, men då skulle jag vara för kräsen så säger att den är bra för jag är jättenöjd! Ni får se i sommar hur den ser ut, vill tyvärr inte visa den nu eftersom det är så pass många jag känner som läser min blogg, och det är ju även dom som kommer se mig, ah men ni fattar väl! om ni frågar är det såklart ni får veta, men inte här på bloggen! :) :*
.
Saknar Albin jätemycket... När vi träffas i helgen så kommer han typ dö för ska krama sönder honom, hehe nej, självklart inte, men det är jobbigt :( .. Jaja, tur att jag har han i alla fall, hihi
.
Fick även reda på idag att vi har sovmorgon till 10:10 imorgon, så kan ta 08:45 bussen, guuud så skönt! Sen så är det bara torsdag och det är en tråkig men snabb dag så det är bra, och efter det är det freeeedag! Och det betyder mycket bra...
.
Här i ligger min älskade klänning hihihi
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0