I want to know what goes through a boys mind when he starts falling for a girl

Vilket tråkigt väder? Det här orkar man ju inte, och just idag när jag har sovmorgon och är tvungen att cykla till stationen, fast ringde mormor och frågade om hon ville skjutsa mig, haha gud så bortskämt, jajaaa. Idag börjar vi med Service & Bemötande då vi håller på med att lära oss servera och så. Det är helt okej faktiskt! Sen så har vi lunch i den braiga matsalen och sista lektionen är Besöksnäringen och sedan slutar vi runt två.
.
Dock blev jag och Amalia frågade av en kille i skolan som håller i massa lag inom innebandy, fotboll m.m. han går typ i trean tror jag haha? JAJA, han vill att vi ska komma på en innebandyträning idag, men vi får seeee.
.
Nu kommer mormor, så måste kila raringar, puss
.
HAHA snacka om att jag har brist på bilder och inte tala om fantasi! meeen, är så jäkla sugen på choklad!!
.
Tumblr_m3qoyv4s9n1ro64tvo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0