I am madly deeply, truly, passionately in love with you.

Har nyss legat och gråtit till "Letters to Juliet" och det är väl ändå en sådan film som man endast kan vara lycklig åt men samtidigt ligga och störtböla samtidigt som man ler också? Ioförsig beror det väl helt på hur ens egna liv är, men mitt liv när det gäller kärlek är ju helt underbart, kan inget annat än att älska livet, hihi! Nej men det är verkligen som att drömma sig bort och bara blir mer kär än vad man kanske redan är haha, vad töntig jag låter! Dessutom kan man ju känna igen sig i en hel del saker också. Hoppas ni förstår vad jag menar. Nu ska jag försöka sova! LOVE
.
Tumblr_lnxpd0xzu81qhe17ao1_500_large
Tumblr_lnrkobwvcd1qk0imvo1_500_large
.
Amanda Seyfried måste väl ändå vara en utav dom finaste tjejerna i världen!? Helt sjukt vilken paaaangbrud hahah nej men hon e riktigt vacker hon! Naturligt fin lixom.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0