Cpdoktor och tandläkare! - my story hahah

Hallå raringar!
.
Jag var uppe redan vid 06:40 imorse, dock av en anledning, skulle nämligen till sjukhuset för att träffa läkare, det var nog den bästa läkaren jag har träffat hittills, han var utländsk och jätteduktig! Dock är jag vääääääldigt osäker på alla dessa mediciner jag fått. Det var nämligen såhär att han undersökte mig på många olka sätt och var duktig så, han konstaterade utan vidare att det är spänningshuvudvärk jag har när jag får ont i huvudet. Då skrev han ut nån medicin åt mig som är JÄTTESTARK tydligen, han frågade inget om MIG, utan det var bara huvet, huvet, huvet. Inte för att jag har några problem med sjukdommar eller så, verkligen inte, men jag hade ju kunnat vara vem som helst? Ätit massa medeciner, jag äter bara ppiller men han frågade inget sådant. Det hade kunnat gå illa ju?
.
För när jag frågade vilka effekter dessa mediciner kan ge och om dom är farliga och så, (gillar inte att äta tabletter, därför så) så sa han "Nej nej, dom är helt ofarliga, du kommer inte känna av något, det kommer inte drabba skolan så du är trött eller så." Men när jag kommer till apotekt för att hämta ut medicinerna, blev hon typ jätteskeptisk och sa att du kommer känna av att du blir trött av dem här och det är JÄTTESTARKA piller. SÅ JAG TÄNKER INTE ÄTA DOM! asså jag vill verkligen inte, då går jag hellre omkring med världens huvudvärk istället. Är typ asrädd för att äta massa piller och sånt skit. Jag ringde även och berättade det här för mamma och hon tyckte inte heller jag skulle börja än. Jag ska ju till en sjukgymnast så vi får se hur det blir efter det helt enkelt... Dessutom kommer det påverka typ hela min livsstil känns det som, saker jag gör och tycker om att göra får jag inte göra för att jag skulle äta dessa... Han verkar ju vilja döda mig eller något..
.
I alla fall så kom jag precis hem från tandläkaren och jag hade jättefina tänder som vanligt hihi! Inga hål och blödde inget alls och det var jättebra sa hon. Så det känns super! Blir två år tills nästa undersökning igen.
.
bildbrist som ni vet!
541576_397326886944874_100000026984818_1493616_2023920930_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0