Hemma!

hemma nu efter en lång dag i skolan, förövrigt var den jättebra! Vi slutade runt halv fyra och då åkte jag, Amalia och Malek till stenhagen för att sitta i nån park. Det var sköööönt, så jäkla härligt väder också ju! Men det skulle vara myyyycket bättre om det kunde sluta blåsa som det gör! illaa... Jaja, imorgon så ska jag gå i skolan som vanligt, fick reda på idag att vi har sovmorgon till 10:10, sköönt! Efter skolan ska jag ta bussen till Våla och sova hos Albiiiiiinnn! MYSIGT, saknar han..
.
Vi hade två timmars lunch idag också så då åkte jag, Amalia, Martin, Malek och Basel in till stan och gjorde lite grejer, vi gick bland annat in på stadium och kikade lite för Martin ville ha fotbollsskor och jag passade på att kolla lite på springskor! Hittade ett par jättesöta skor faktiskt som var rosa och svarta!! Dock vill jag inte köpa några än, måste få lite smakråd och pengar av mamma!!! hehehhehhe aja. Den där monsterbilen var på torget också, så vi fick monster hihihi puss och taaack!
.
Nu måste jag börja packa och välja kläder tills imorgon...............................
.
aja, lite bilder från idag!
BJUDER PÅ DEN AHAHA ASFUL!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0