Min braiga helg!

Haalllååå!
Lovade min underbara pojkvän att jag skulle blogga om mmin helg haha! Han tyckte jag blivit dålig på att blogga och jag kan faktiskt instämma. Det stämmer. Men ja, i fredags var jag och klassen lediga eftersom vi var i stockholm hela dagen på torsdagen och kom hem sent så det var skönt faktiskt! Vid tretiden åkte jag in till Uppsala och mötte upp Amalia och sedan min älskling Albin och Max!
.
Därefter gick vi till något sushiställe jag aldrig varit på tidigare, dock var jag väldigt skeptisk till det eftersom det inte verkade vara någon höjdare alls, men det visade sig vara super faktiskt! Ritkigt gott och rimliga priser, När vi ätit upp allt efter ca. en timma, eller ja, grabbsen åt väl upp på mindre än trettio minuter och jag och Amalia på cirkus en timma!
.
Efteråt gick vi till Hemköp och handlade lite godis och sådant och gick sedan vidare till bion! Vi skulle se The Dictator, och jag kan ju säga att filmen var väääldigt lyckad! Sjukt bra film kan jag säga och den är något jag verkligen rekomenderar!
.
Sedan gick jag och Albin mot stationen och tog bussen mot Våla, hade den värsta huvudvärken någonsin! Trodde dessa tabletter mot spänningshuvudvärk skulle hjälpa men tydligen inte, nu är det bättre såklart även fast det höll i sig hela natten och ett tag in på lördagsmorgonen. Får hoppas att kroppen inte riktigt hade vant sig vid tabletterna så att det inte kommer igen. Var nog den värsta huvudvärken jag någonsin haft i alla fall. Men kvällen fortsatte bra ändå med min fina Albin!
.
På lördagen vaknade vi till alarm och jag ställde mig i duschen och sedan åkte vi med hans föräldrar till Albins faster och farbror. Där drack vi lite kaffe, Albin testade kostymer och sedan åkte vi fyra in till stan och kikade lite mer och Albin hittade en riktigt snygg kostym! Bäst att jag håller hårt i min pojkvän, annars kommer alla tjejer vara som galna efter honom ju... haha nej drev men han såg himla bra ut i alla fall! Min snygging ♥
.
Vi kom hem runt sextiden igen och då åt vi lite grillat och bara mös! Idag skulle han spela match och jag var tvungen att åka hem runt ett, kändes extra jobbigt att åka från honom idag... Får hoppas att det inte dröjer lång tid tills vi ses nästa gång!
.
Ikväll ska jag bara ta de lugnt framför en film tror jag, får se vart kvällen tar mig!
P U S S
.
Min älskling, hoppas han blir bättre, hatar att se honom såhär, love ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0