Njuter av sommaren

Hallååå där!
hoppas ni uppskattade bilderna jag la upp i förra inlägget, brukar inte orka lägga upp och fixa massa bilder jag själv har tagit, men men!
.
Sitter ute på altanen i bikini med hög musik i öronen och bara njuter av det underbara vädret, lukten av grillat och bara veta att det äntligen är sommarlov och att jag kommer ha det bäst med mina underbara vänner och sköna resor!
.
Hade egentligen andra planer för ikväll men det blev ju verkligen inte ens i närheten utav dem. Ganska tråkigt eftersom det är fredag, jätteskön sommardag och jag har bara suttit hemma hela dagen... NEJ måste sluta skriva om det, blir bara ledsen haha! ........................................................
.
Istället ska jag sitta hemma, grilla med min fina familj, ha en Therese-kväll då jag ska ta ett bad, raka mig, smörja in mig med gott doftande body lotion, fixa ordning mina naglar ordentligt, vilket jag inte gjort på några veckor, också kolla på fotboll såklart! Så det blir väl en skön kväll ändå! :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0