They say nothing lasts forever, so will you be my nothing? ♥

Sitter och kikar på lite fotboll just nu med mina kära systrar! Holland gjorde precis mål och de gillas inte. Heja Tyskland!
.
Min dag har varit väldigt seg eftersom det var ju skolavslutning igår, blev inte så jättesent men kände mig skapligt död ändå! Kan lägga upp lite foton senare! Kan dock tillägga redan nu att jag hann inte riktigt med att fota så mycket, men några bilder är det i alla fall!
.
Jag har haft några riktigt dåliga dagar, såna dagar då man bara vill försvinna men i förrgårkväll vände allt och blev som vanligt, nu känns allt bra och jag är den glada Therese igen!
.
Imorgon ska jag över till mormor ett tag och kika på lite grejer jag ska hjälpa henne med i sommar, så man kan tjäna lite cash som sagt! Har ju tyvärr inte fått något sommarlov hahah! Därefter kommer förmodligen Albin hit om han inte ska spela match, så vi får se hur det blir med det. :*:*:*:*:*
.
Natten till fredag är det exakt EN VECKA kvar tills jag åker utomlands! Det är helt sjukt! Jag kommer ihåg när vi bokade resan och jag tänkte att dagen nästan aldrig skulle komma för att det var så lång tid kvar, men nu är vi här, kan knappt fatta det! Jag längtar otroligt mycket, självklart är det mycket man kommer sakna ihjäl under den veckan, men men.. Nu ska vi bara vara posetiva här! Kommer bli helt underbart!
.
En sååån klänning vill jag ha, tror dock inte att det kommer se så bra ut på mig eftersom jag är så ***** koooort
Tumblr_m4ro6tjmhg1qdlif9o1_500_large
Tumblr_m3pzts4oej1rrfj0po1_500_large
Tumblr_m3951a8zse1r3lruoo1_500_large
381654_300208603334979_1235936630_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0